Skip to main content

POLITYKA PRYWATNOŚCI

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ

sp. z o.o. "Inwestycje Dolnośląskie"

  1. Strona główna
  2. »
  3. Polityka prywatności

Polityka Prywatności Inwestycji Dolnośląskich sp. z o.o.

1. Postanowienia ogólne

  1. Administratorem danych osobowych, czyli podmiotem decydującym o celach i sposobach przetwarzania tych danych, jest spółka Inwestycje Dolnośląskie Sp. z o. o. z siedzibą we Wrocławiu, ul. Igielna 13, 50-117 Wrocław. W sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych można skontaktować się z Administratorem pod adresem e-mail: biuro@inwdo.pl lub pisemnie na adres siedziby Administratora.
  2. Administrator zapewnia, że dokłada wszelkich starań, by przetwarzanie przez niego Danych Osobowych odbywało się z poszanowaniem prywatności osób, których dane są przetwarzane oraz z dbałością o bezpieczeństwo przetwarzanych Danych Osobowych.
  3. Administrator oświadcza, że stosuje środki techniczne i organizacyjne zapewniające ochronę przetwarzanych Danych Osobowych odpowiednią do zagrożeń oraz kategorii danych objętych ochroną, a w szczególności zabezpiecza dane przed ich udostępnieniem osobom nieupoważnionym, zabraniem przez osobę nieuprawnioną, przetwarzaniem z naruszeniem prawa oraz zmianą, utratą, uszkodzeniem lub zniszczeniem.

2. Definicje

Ilekroć w Polityce Prywatności mowa o:

  1. Administratorze – rozumie się przez to Inwestycje Dolnośląskie Sp. z o. o. z siedzibą we Wrocławiu, ul. Igielna 13, 50-117 Wrocław, NIP: 8971759068, nr REGON: 021173201, zarejestrowaną w Sądzie Rejonowym dla Wrocławia Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000353252, e-mail: biuro@inwdo.pl, www: https://inwdo.pl/. Przez Administratora należy również rozumieć administratora danych w rozumieniu art. 4 pkt 7 RODO;
  2. Cookie Board – program komputerowy w ramach Serwisu, który służy do zarządzania plikami cookies przez Użytkownika, wyświetlający informacje o tych plikach i zapewniający możliwość wyrażenia zgody Użytkownika na ich zastosowanie przez Administratora podczas korzystania
    z Serwisu;
  3. Danych Osobowych – rozumie się przez to informacje o zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osobie fizycznej (w przypadku Polityki Prywatności – Użytkownika); możliwa do zidentyfikowania osoba fizyczna to osoba, którą można bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować, w szczególności na podstawie identyfikatora takiego jak imię i nazwisko, numer identyfikacyjny, dane o lokalizacji, identyfikator internetowy lub jeden bądź kilka szczególnych czynników określających fizyczną, fizjologiczną, genetyczną, psychiczną, ekonomiczną, kulturową lub społeczną tożsamość osoby fizycznej;
  4. Oprogramowaniu – rozumie się przez to przeglądarki internetowe, z których może korzystać Użytkownik, w celu korzystania z Serwisu;
  5. Plikach Cookies (tzw. ciasteczkach) – rozumie się przez to dane informatyczne stanowiące,
    w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w Urządzeniu Użytkownika
    i przeznaczone są do korzystania z Serwisu;
  6. RODO – rozumie się przez to Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych);
  7. Serwisie – rozumie się przez to stronę internetową działającą pod adresem: https://inwdo.pl/;
  8. Urządzeniu – rozumie się przez to elektroniczne Urządzenie za pośrednictwem, którego Użytkownik uzyskuje dostęp do Serwisu, a w szczególności: komputery PC, laptopy, tablety, smartfony itp.;
  9. Użytkowniku – rozumie się przez to osobę fizyczną, która korzysta z Serwisu, w tym przegląda jego treści lub korzysta z udostępnionych funkcjonalności.

3. Przetwarzanie Danych Osobowych

  1. Dane osobowe Użytkowników i innych osób wchodzących w interakcje z Administratorem lub Użytkownikami, mogą być przetwarzane przez Administratora :
  2. w celu nawiązania kontaktu, udzielenia odpowiedzi na wiadomości przesłane przez Użytkownika za pośrednictwem Serwisu oraz załatwienia przedstawionej przez Użytkownika sprawy, w tym uzyskania przez Użytkownika informacji publicznej,
    a także umożliwienia skorzystania z funkcjonalności udostępnionych w ramach Serwisu – podstawą prawną przetwarzania jest prawnie uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f. RODO) polegający na zapewnieniu komunikacji z Użytkownikami, prawidłowym funkcjonowaniu Serwisu oraz obsłudze zapytań i spraw kierowanych do Administratora;
  3. w celu realizacji obowiązków ustawowych ciążących na Administratorze, wynikających w szczególności z przepisów podatkowych i przepisów o rachunkowości – podstawą prawną przetwarzania jest obowiązek prawny (art. 6 ust. 1 lit. c RODO);
  4. w celach analitycznych i statystycznych – podstawą prawną przetwarzania jest prawnie uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO) polegający
    na prowadzeniu analiz aktywności Użytkowników w Serwisie, a także ich preferencji
    w celu doskonalenia stosowanych funkcjonalności;
  5. w celu ustalenia i dochodzenia roszczeń lub obrony przed nimi – podstawą prawną przetwarzania jest prawnie uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO), polegający ochronie jego praw i interesów, w tym dochodzeniu należności, prowadzeniu postępowań spornych oraz zabezpieczeniu się przed ewentualnymi roszczeniami;
  6. w celach technicznych, administracyjnych, na potrzeby zapewnienia bezpieczeństwa systemów teleinformatycznych Administratora oraz zarządzania tymi systemami –
    w tym zakresie podstawą prawną przetwarzania jest prawnie uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO) polegający na zapewnieniu ciągłości działania, integralności, dostępności i bezpieczeństwa systemów informatycznych oraz ochronie przed nieautoryzowanym dostępem, incydentami bezpieczeństwa i innymi zagrożeniami dla infrastruktury teleinformatycznej.
  7. Podanie Danych Osobowych przez Użytkownika jest dobrowolne, lecz może być niezbędne do skorzystania z niektórych funkcjonalności Serwisu lub obsługi zapytań i spraw kierowanych do Administratora.
  8. Użytkownik w celu skontaktowania się z Administratorem za pośrednictwem Serwisu musi wypełnić odpowiedni formularz, który wymaga podania określonych danych osobowych.
    W związku z tym Administrator przetwarza lub może przetwarzać następujące Dane Osobowe Użytkownika, które Użytkownik podaje dobrowolnie:
  9. imię i nazwisko,
  10. adresy elektroniczne,
  11. numer telefonu,
  12. numer identyfikacji podatkowej podmiotu niebędącego osobą fizyczną, w imieniu którego lub z polecenia którego działa Użytkownik,
  13. adres do korespondencji.
  14. Odbiorcami Danych Osobowych są podmioty którym Administrator zleca czynności obsługi informatycznej, księgowej, kadrowej, prawno-podatkowej Administratora, w szczególności na podstawie umów o powierzenie przetwarzania danych osobowych.
  15. Administrator jest zobowiązany do udostępnienia Danych Osobowych Użytkownika uprawnionym organom, takim jak sądy, prokuratura lub inne organy publiczne, jeżeli obowiązek taki wynika z przepisów powszechnie obowiązującego prawa.
  16. Dane osobowe Użytkownika będą przetwarzane przez okres korzystania z Serwisu, a także przez czas niezbędny do realizacji celów, dla których zostały zebrane. Po zakończeniu korzystania z Serwisu dane mogą być przechowywane przez okres wymagany przepisami prawa oraz przez czas niezbędny do dochodzenia roszczeń lub obrony przed roszczeniami – nie dłużej jednak niż do upływu terminu ich przedawnienia.
  17. Administrator przestrzega następujących zasad przetwarzania Danych Osobowych:
  18. utrwala zbierane Dane Osobowe wyłącznie na takich nośnikach informacji, które są zabezpieczone przed dostępem osób trzecich;
  19. wykonuje nadzór nad bezpieczeństwem Danych Osobowych przez cały okres ich posiadania w sposób zapewniający w szczególności ochronę przed dostępem osób nieuprawnionych, uszkodzeniem, zniszczeniem lub utratą;
  20. zachowuje poufność Danych Osobowych.
  21. Użytkownik, którego Dane Osobowe są przetwarzane, ma prawo żądać od Administratora dostępu do swoich danych, jak również ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania lub wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także do przenoszenia danych zgodnie z treścią § 5 niniejszej Polityki.

4. Pliki Cookies

  1. Administrator wykorzystuje Pliki cookies. Należą do nich:
  2. cookies sesyjne, czyli pliki tymczasowe, które przechowywane są w Urządzeniu Użytkownika do czasu opuszczenia Serwisu lub wyłączenia Oprogramowania;
  3. cookies stałe, czyli pliki przechowywane w Urządzeniu Użytkownika przez czas określony w parametrach plików cookies lub do momentu ich usunięcia przez Użytkownika.
  4. W ramach Serwisu mogą być stosowane wszystkie lub niektóre z następujących rodzajów plików cookies:
  5. niezbędne, które umożliwiają korzystanie z Serwisu;
  6. wydajnościowe, które umożliwiają zbieranie informacji o sposobie korzystania
    z Serwisu;
  7. funkcjonalne, które umożliwiają zachowanie wybranych przez Użytkownika ustawień
    i personalizację interfejsu Użytkownika.
  8. Poszczególne rodzaje Plików cookies używane w ramach Serwisu zostały określone w Cookie Board, dostępnej w każdej chwili dla Użytkowników. Pliki cookies niezbędne do korzystania
    z Serwisu są instalowane automatycznie, bez potrzeby uzyskiwania zgody. Pozostałe pliki cookies wykorzystywane są wyłącznie po uzyskaniu uprzedniej zgody Użytkownika.
  9. Użytkownik może dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących Plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę Plików cookies w ustawieniach Oprogramowania bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w Urządzeniu Użytkownika. W razie ograniczenia lub wyłączenia dostępu Plików cookies do Urządzenia, korzystanie z Serwisu może być utrudnione i może spowodować wyłączenie niektórych funkcjonalności, które wymagają Plików cookies. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi Plików cookies dostępne są
    w ustawieniach Oprogramowania oraz w Cookie Board.
  10. Poszczególne rodzaje Plików Cookies używane w Serwisie zostały określone w banerze Plików Cookies dostępnym w każdej chwili dla Użytkowników.

5. Prawa Użytkowników

  1. Użytkownikowi przysługuje, na zasadach określonych w RODO, prawo żądania dostępu do swoich Danych Osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania,
    a także prawo do przenoszenia danych.
  2. Użytkownikowi przysługuje prawo wniesienia sprzeciwu co do przetwarzania Danych Osobowych opartego na celach wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora. Wniesienie sprzeciwu skutkuje tym, że Administrator nie będzie mógł przetwarzać danych osobowych, chyba że będzie w stanie wykazać istnienie ważnych prawnie uzasadnionych podstaw do ich przetwarzania, nadrzędnych wobec interesów, praw i wolności osoby, której dane dotyczą, lub podstaw do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.
  3. W celu spełnienia żądania dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przeniesienia oraz sprzeciwu wobec przetwarzania swoich Danych Osobowych Użytkownik powinien przesłać żądanie na adres e-mail Administratora: biuro@inwdo.pl lub pisemnie na adres: Inwestycje Dolnośląskie Sp. z o. o.,  50-117 Wrocław, ul. Igielna 13.
  4. Użytkownik ma prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych
    w sytuacji, kiedy Administrator nie będzie przetwarzał jego Danych Osobowych zgodnie
    z prawem.
  5. Użytkownik może w każdej chwili ograniczyć lub całkowicie wyłączyć obsługę Plików Cookies poprzez zmianę ustawień swojej przeglądarki internetowej. W przypadku wyłączenia obsługi Plików Cookies, niektóre funkcjonalności Serwisu mogą nie działać prawidłowo lub stać się niedostępne.
  6. Użytkownik może dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących Plików Cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę Plików Cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej, bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w Urządzeniu Użytkownika. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi Plików Cookies dostępne są w ustawieniach Oprogramowania.
  7. Użytkownik może w każdej chwili usunąć Pliki Cookies korzystając z dostępnych funkcji
    w przeglądarce internetowej, której używa.

8. Postanowienia końcowe

  1. W Serwisie mogą pojawiać się linki do innych stron internetowych. Takie strony internetowe działają niezależnie od Administratora i nie są w żaden sposób przez niego nadzorowane. Strony te mogą posiadać własne polityki dotyczące prywatności oraz regulaminy, z którymi zalecamy się zapoznać.
  2. Pytania i zastrzeżenia dotyczące Polityki Prywatności proszę zgłaszać poprzez wiadomość wysłaną na adres e–mail: biuro@inwdo.pl.
  3. Administrator zastrzega sobie prawo zmiany Polityki Prywatności.
  4. O wszelkich zmianach Polityki Prywatności Użytkownicy będą informowani na stronach Serwisu.

Metryczka:

Autor: Sandra Gabryś
Data publikacji: 2025-07-23
Data ostatniej modyfikacji: 2025-08-26